ניהול קמפיינים ממומנים

יותר מ-70% מהאנשים בעולם פעילים בלפחות רשת חברתית אחת ונמצאים בה בממוצע לפחות 4 שעות ביום!
וכמובן שאנחנו, כמפרסמים ננצל את האפשרות להשתמש ברשתות האלו על מנת לפרסם את העסק לאנשים הרלוונטים ביותר עבורנו.

יצירת וניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק ואינסטגרם

ישנם מספר סוגי קמפיינים שונים בפייסבוק וזה יכול להרתיע או לבלבל מעט את מי שלא מכיר או לא בטוח באיזה קמפיין לבחור.
לכל עסק/נישה יש את הדרך להגיע אל הקהל שלו בפייסבוק ו/או אינסטגרם ולכן חשוב ליצור קמפיין שיוביל לתוצאות הטובות ביותר במחיר המשתלם ביותר.

הגדרת סוג ומטרת קמפיין

ניהול תקציב ואופטימיזציה​

יצירת מודעות ייעודיות לכל פלטפורמה

דע את הקהל שלך

בניית קהלים מותאמים עבורך

לבחור קהל בפייסבוק לא נגמר בלבחור עיר, גיל וכמה תחומי עניין שמתאימים לעסק או לנישה שלכם.
על מנת לבנות קהל שיגיב למודעות שלכם ולבסוף יהפוך לליד אנחנו צריכים להגדיר אותו עפ”י מספר תחומי עניין ודמוגרפיה ולצמצם אותו כמה שיותר.

בנוסף, יש לנו אפשרויות לבנות קהלי רי-מרקטינג לאנשים שלא ביצעו המרה (לא השאירו פרטים/ לא ביצעו רכישה) , רשימת לקוחות, קהלים שדומים ללקוחות וכו’ וכו’…

פילוח קהלים עפ״י מספר מאפיינים

יצירת קהלים שונים עבור קמפיינים שונים

יצירת קהלי רימרקטינג

״זה לא שגר ושכח״

ניתוח נתונים ואופטימיזציה

אחד הדברים שהכי חשוב לזכור הוא שהקמפיינים הממומנים שלכם זו לא עבודה של “שגר ושכח”! 
תמיד יש איך לשפר את הקמפיין ע”י ניתוח הנתונים שקיימים וכך להעלות את מס’ התוצאות הרצויות ולהוזיל את המחיר לתוצאה.

 

ניתוח מעמיק של הקמפיין, קהלים והמודעות

שיפור התוצאות ע״י אופטימיזציה

הוזלת עלויות הפרסום

נשמע מעניין? צרו קשר!

הגעת עד לפה? קדימה!

צרו איתנו קשר ונתחיל בעבודה! הלידים מחכים לכם!